Subcribe to our RSS feeds Join Us on Facebook Follow us on Twitter Add to Circles

20 Ocak 2015 Salı

EN FAKİR OLDUĞUMUZ ALAN:Eğitim Fakiriyiz


Yoksulluk sınırı ve harcama kalemleri kalemleri Tuik verilerine şu şekilde sıralanıp düzenlenmiş. En az pay "EĞİTİM HİZMETLERİ" ne yazık ki! Buradan çıkarılacak ders "HAYDİ ÇOCUKLAR ÖZEL DERSE,KOLEJE,ÖZEL OKULA,KURSA,ETÜD MERKEZİNE"  KESİNLİKLE DEĞİL. Eğitime harcadığımız para bir kitap olabilir,bir belgesel film olabilir , bir edebiyat/kültür/bilim dergisi/gazetesi aboneliği olabilir. Ve bu liste çok fazla dallanıp budaklanabilir. Eğitim için harcadığınız para size farklı bir kapı açmalı. Farklı bir bakış açısı oluşturup hayatınızda anlamlı bir yer ediyorsa o paranın hakkını almışsınız demektir. YOKSA GERİSİ KOCA BİR YALAN TALAN DÜNYASI!!!




 www.ANKARAKAFASİ.com ve www.HACİHOCA.com birer sosyal sorumluluk projesidir.Ankara Kafası makul ücretlerle özel ders,eğitim koçluğu ve danışmanlık yapar.Hacı Hoca ise ücretsiz video ders ve materyal üretir. Amacım uzun vadede bu iki platformu daha geniş kitlelere ulaşması ve tamamen ücretsiz bir hale gelebilecek noktaya gelmesidir. Bu yüzden bu projeyi destekleyebilir ve sevdiklerinize tanıtabilirsiniz. türkiye özel ders,ankara özel ders,eğitim koçluğu,eğitim danışmanlığı,birebir ders,online özel ders,kişiye özel materyallerle özel ders,kpss tercih danışmanlığı,ales eğitim danışmanlığı,teog ygs kpss dgs ales özel ders

Hiç yorum yok:

YAZ YORUMU AL CEVABI

Yazılarımın ve Çalışmalarımın ancak SİZİN YORUMLARINIZLA daha iyi hale gelebileceğini unutmayın! Yorumlarınızı anlaşılır bir dille,herkese faydalı olabilecek içerikle,klişe ve tekrar ifadelerden arındırılmış bir biçimde yazdığınız için TEŞEKKÜR EDERİM.